hu HUN
Kosár tartalma: 0 tétel

Carmex

Carmex márka bemutatása

Carmex ajakápolók széles választékban, raktárról, azonnal! Több ezer termék kedvező áron egy helyen, 100% eredeti termékek. A Carmex© története: Alfréd, mint sok más ember folyamatosan szájherpesszel küzdött. A többiekkel ellentétben viszont vállalkozó szellemű volt és egy kis ügyességgel saját kémia labort alakított ki a konyhájában. Elhatározta, hogy meggyógyítja a herpeszét és megoldást talál saját fájdalmas állapotára. 1937-ben megalkotta, majd elkezdte gyártani a Carmexet. Eleinte saját kezűleg töltötte bele a balzsamot azokba a jól ismert pici tégelyekbe. Az eladási stratégiája pedig úgy nézett ki, hogy egytől egyig személyesen látogatta meg a gyógyszertárakat. Ha nem voltak rá kíváncsiak, otthagyott egy tucat tégelyes Carmexet, hogy próbálják ki őket és egy kis képeslapot is - amin a patika rendelni tudott. Rövid idő alatt a patikák eladták az összes Carmexet, és egyre több megrendelő lap érkezett be.

1930-ban Alfréd Woelbing elvesztette a Wisconsin-i Milwaukee-ban beszerzői állását, és otthonában elkezdte gyártani a Carmex elődjét, az úgynevezett Lyptone-t. Ennek jogát el is adta 2500 dollárért, ami akkoriban rengeteg pénznek számított. 1937-ben feltalálta a jelenleg is kapható Carmexet és megalapította a Carma Laboratorium Inc. nevű céget. Attól a ponttól kezdve az ajakápolás új szintre emelkedett.

Az 1940-es években Alfréd, kocsija csomagtartójáról árulta a "Carmex Classic" ajakápolót. A termék népszerűsége pedig napról-napra folyamatosan növekedett azáltal, hogy az emberek szájról-szájra adták át egymásnak a hírt eme remek termékről. 
A Második Világháború idején a nagybátyjának Samnak szüksége volt szinte az összes lanolinra a hadseregben, mivel csak ezzel tudták bezsírozni a felszerelésüket és megelőzni azok rozsdásodását. Ez nagymértékben lecsökkentette a Carmex gyártását, hiszen akkor is a lanolin volt az egyik kulcs összetevő. A háború után Alfréd otthonában gyártotta tovább a Carmexet. Csupán egy vízforralót és egy főzőlapot használt, a keveréket pedig kézzel üvegtégelyekbe töltötte.

Az 1950-es években a hírnévnek köszönhetően a termelési igények megnövekedtek, Woelbing otthona kezdett kicsinek bizonyulni. Így 1957-ben a cég kiköltözött Wauvatosa-ba, Milwaukee nyugati külvárosába.

A cég folyamatosan növekedett és megnövelte reklámtevékenységét. A családi autók rendszámtáblájára is felkerülhetett a Carmex felirat évi 10 dolláros díjért.

Ekkor Alfréd már a 70-es éveiben járt. Abbahagyta értékesítői munkáját, viszont továbbra is fontos szerepet töltött be a Carma Labs életében. 1973-ban fia Don csatlakozott a vállalathoz és létrehozott egy gyártósort, ami tovább segítette a gyártási folyamatot. 3 évvel később a cég kinőtte Wisconsin-i telephelyét és Franklin-be költözött, ahol jelenleg is üzemel.

1988-ban a klasszikus Carmex ajakápolót összenyomható tubusban is elkezdték gyártani. Ez volt az első jelentős változtatás a csomagoláson.

A Pharmacy Times felmérése alapján, a gyógyszerészek véleménye szerint a Carmex 1999 óta évről-évre a legjobb vény nélkül kapható ajakápoló. 1999-ben a nagyközönségnek is bemutatták a "Carmex Classic" Stift-es ajakápolót, ami már akkor 15 SPF faktorral volt ellátva.

Alfréd 2001-ben halt meg, halálával egy korszak lezárult. A 90-es éveiben járó öregúr szinte minden nap 8 órát dolgozott és naponta 60 km-t utazott azért, hogy eljuthasson a gyárba. Halála után egy évvel a Carmex Amerika mind az 50 államában és világszerte is elérhető lett, beleértve Észak Amerikát, Ausztráliát, Európát és Ázsiát. Ebben az évtizedben új ízek jelentek meg, amit internetes szavazással választottak ki előzetesen. Ezek az új cseresznyés és epres ízesítésű Carmexek voltak, amik a mai napig is kaphatók. 2004-ben a cég új értékesítési központot nyitott, ezzel is biztosítva a zavartalan kiszolgálást azért, hogy az ajakápolók mindig eljuthassanak használóikhoz a megfelelő helyre a megfelelő időben. 2006-ban a vállalat létrehozta első felső vezetői csapatát, új életet, új frissességet hozva az akkor már 70 éves cégnek. Ez nagymértékben segítette az eladási folyamatokat és az új termékek fejlesztését, gyártását. 2008-ban a Carmex megjelent az Oprah showban, reflektorfénybe hozva ezzel az ajakápolót és az egész Woelbing családot. Büszkén jelentették be, hogy a cég addigra elérte a több mint 1 billió darab eladott terméket. 2009-ben az akkori igazgató Don Woelbing (Alfréd fia) meghalt. A Carma Laboratories Inc. továbbra is családi kézben maradt, Alférd unokái Paul és Erik Woelbing vették át a vezetést.

2012-ben Wisconsin kormányzója jelentette be azt a jeles napot, amikor a cég a 75. évfordulóját ünnepelte szerte a saját államában. 2014-ben a cég egy olyan új fejlesztéssel rukkolt elő, ami a kezdeteket idézte meg. Azt, ami miatt Alfréd az egész terméket kitalálta, ami miatt céget alapított-ez pedig nem volt más, mint a szájherpesz. A "Carmex Cold Sore Treatment" ajakápoló népszerűsége nagyon gyorsan növekedett a saját termékkategóriájában. 2015-ben még az év termékének is megszavazták. Nyertes lett a "Specially Skin Treatment" kategóriában 40.000 ember szavazata alapján. A felmérést a TNS végezte, a világ egyik vezető piackutató cége. 2016-ban a termékek új külsővel jelentek meg, amelyben újfajta logót és dizájnosabb csomagolást alakítottak ki anélkül, hogy eltértek volna az eredeti gyökerektől. Ebben az évben két új terméket is bemutattak. Az egyik a "Carmex Comfort Care" ajakápoló, természetes összetevőkkel, a másik pedig a "Carmex Daily Care" ajakápoló, különböző fantasztikus ízekkel. 

2017-ben a "Carmex Cold Sore Treatment" ajakápoló után a "Carmex Comfort Care" nyerte el az év terméket a saját kategóriájában. Nyertes lett a "Lip Care" kategóriában 40.000 ember szavazata alapján. A felmérést szintén a TNS végezte.