Szállítás >
Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
A Make Up Plaza magyar tulajdonú cég. Szakáruházunk saját raktárkészlettel rendelkezik, így akár 1 munkanapon belül is feladásra kerülhet a megrendelés. Rendelését leadhatja oldalunkon történő regisztrációval vagy regisztráció nélkül is. Ami nincs raktáron az kosárban sem helyezhető. Ami raktáron van, úgy az elérhető és azonnal rendelkezésre áll.
A megrendelések leadása internetes áruházunkba kizárólag elektronikus úton lehetséges, a webáruházon keresztül, az oldalunkon való regisztrációt követően vagy regisztráció nélkül. A telefonon, SMS-ben, e-mail-ben, postai levélben beérkező megrendeléseket nem tudjuk elfogadni. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy utánvétel esetén postafiók szállítási címre nincs lehetőségünk csomagot küldeni.
A www.makeuplaza.hu webáruházban történő regisztráció során az általános személyes adatok, szállítási- és számlázási adatok megadására kerül sor. A regisztráció és az adatok megadása önkéntes és ingyenes. A Vevő/Felhasználó a www.makeuplaza.hu webáruházban történő megrendelésével és/vagy a regisztrációs űrlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és tudomásul veszi jelen szabályzatban és az összes menüpontban foglalt valamennyi feltételt, valamint az Általános Szerződési Feltételt (továbbiakban: ÁSZF), mely a Jogi- és Adatvédelmi Nyilatkozat menüpontban olvasható részletesen.
A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek. A megrendelés postára történő feladásáig módosítható, ill. lemondható telefonon vagy elektronikus úton az info@makeuplaza.hu e-mail címünkön.
A Vevő által leadott megrendelés kizárólag abban az esetben lép érvénybe, ha azt a Make Up Plaza az info@makeuplaza.hu címéről elektronikus levélben a Vevő által megadott e-mail címre visszaigazolja. Szállítási, raktárkészleti és minden egyéb problémát az Eladó köteles jelezni Megrendelő felé még a feladást megelőzően.
A nem valós, vagy nem működő e-mail cím, valamint a valótlan adatok megadása esetén nem vállaljuk a felelősséget sem a szállítási késedelmekért vagy meghiúsulásáért, sem pedig az ebből adódó semminemű károkért Megrendelő felé. Kérem, minden esetben ellenőrizze elektronikus postaládájának telítettségét, működését, valamint ellenőrizze SPAM fiókját is, ha a beérkező levelek között nem találja a visszaigazoló levelünket. A visszaigazoló leveleket a megrendelések beérkezésének sorrendjében igazoljuk vissza. Ha 24 órán belül nem kapja meg kérem, jelezze.
A raktáron nem lévő termékekre előrendeléseket nem áll módunkban felvenni, termékeket nem tudunk félretenni, illetve összevárni az egyidejű szállításhoz.
Ha a Megrendelő nem biztosítja a megrendelt termék átvételét, nem jelzi nekünk átvételi problémáját és a csomagot vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyanarra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. A csomag újraküldése csak abban az esetben lehetséges, ha Megrendelő előre kifizeti a megrendelés teljes összegét, valamint a ki- és visszaszállítás költségét megtéríti nekünk (amennyiben utánvétellel történt a vásárlás). A Make Up Plaza Kft. fenntartja a jogot (fent leírtakhoz kapcsolódóan), hogy saját megítélése alapján ne kézbesítsen. Amennyiben a Make Up Plaza Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki a megrendelést, arról írásban értesítést küld a megadott e-mail címre. Az át nem vett csomag szállítási költségeit és minden károkozást a Megrendelőre terhelünk, melyet jogi úton érvényesítünk.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben, melyről Megrendelőt minden esetben tájékoztatjuk elektronikus úton vagy telefonon. A termék vételárának előre történő kifizetése esetén a teljes összeget visszautaljuk Megrendelő részére.
Minden költség a Vásárlót terheli károkozás vagy csalás esetén.
Megrendelés menete, módosítása, törlése, a megrendelés feldolgozása, ellenőrzése
Webáruházunkból regisztrációval vagy regisztráció nélkül is vásárolható. A megrendelés elküldése előtt a vásárlási- és szállítási feltételeink, valamint az ÁSZF elfogadása szükséges. A megrendelés elküldése előtt ismételten ellenőrizze adatait, azok pontosságát, postafiókjához tartozó tárhely telítettségét. Hibás adatok, e-mail cím megadása esetén nem tudunk visszaigazolni. Ha beérkező levelei között nem találja a tőlünk vár levelet kérem, ellenőrizze a SPAM fiókját, ill. egyéb mappáit is.
A megrendelés néhány egyszerű lépésből áll:
VÁSÁRLÁS REGISZTRÁCIÓVAL:
1./ Regisztráljon a weboldalunkon. Aktív és létező email cím és kitalált Felhasználó név megadása szükséges.
Regisztráció: asztali gép használata esetén a jobb felső sarokban a zászló mellett jobbra található a REGISZTÁCIÓ gomb.
2./ Regisztrációt követően az e-mail címre kapni fog egy aktiváló linket. Erre rá kell kattintani. Az aktiválást követően lehetősége van a vásárlásra. Regisztráció után lépjen be a felhasználó nevével és jelszavával a webáruházba.
3./ Tegye a kosárba a kiválasztott termék(ek)et (csak azt tudja a kosárba tenni, ami raktáron van).
4./ A "Kérem válasszon" fülből válassza ki a termék színét, ha van ilyen opció.
5./ Állítsa be a megrendelni kívánt mennyiséget a + /- gombok segítségével.
6./ Ha másik terméket is rendelni kíván, ismételje meg az előző műveleteket és folytassa a vásárlást a "vissza a termékekhez" gomb megnyomásával.
7./ 5.000, Ft vásárlás felett ajándékot választhat a kosár tartalmában, amennyiben a gép felajánlja. Kattintson a kiválasztott ajándékra, mert csak így kerül a kosárba.
8./ Amikor a kosárba mindent beletett nyomja meg a "megrendelés folytatása" gombot.
9./ Töltse ki a megrendelő lapot értelemszerűen, majd a TOVÁBB gombot nyomja meg a lap alján
10./ A gép elküldés előtt készít egy összesítést, melyet ismételten ellenőrizni tud.
A megrendelés véglegesítéséhez nyomja meg a "Megrendelés elküldése" gombot.
VÁSÁRLÁS REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL:
A fent leírt pontok az 1.) és 2.) pontok kihagyásával.
A megrendelést visszaigazoljuk legkésőbb 24 órán belül. Ha 24 órán belül nem kapja meg kérem, jelezze. Mindig ellenőrizze a SPAM fiókját, promóciós mappáját, ha nem vett fel bennünket a címlistájába. Az automata által küldött levelek gyakran oda kerülhetnek.
A visszaigazoló levélben listázzuk a megrendelt terméke(ke)t, azok árát, a szállítási költséget, a végösszeget, valamint a csomag postára adásának és érkezésének várható időpontját, továbbá az Általános Szerződési Feltétel elérhetőségét, valamint előrefizetés esetén az ehhez szükséges adatokat. A befizetések, átutalások beérkezéséről ismételten értesítést küldünk e-mailben, melyben a csomag pontos feladási és érkezési időpontját is megírjuk.
Kérem, mindig ellenőrizze le a visszaigazoló levelünkben a megrendeléskor megadott adatait és jelezze, ha módosítani szeretne rajtuk. Ha vélhetően hibás adatot adott meg, megpróbáljuk felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy jelezzük a problémát. Ha a kapcsolatfelvétel sikertelen, úgy 2 munkanapon belül a megrendelés törlésre kerül.
A visszaélések elkerülése érdekében az utánvétellel rendelt csomagoknál feladást megelőzően ellenőrizzük a telefonszám elérhetőségét, valódiságát. Amennyiben a telefonszám nem elérhető, úgy a csomag nem kerül feladásra. Utánvétel esetén tehát telefonos élőszavas egyeztetés szükséges.
A megrendelés módosítása, törlése, feldolgozása
A csomag postai feladását megelőzően (melynek dátuma a visszaigazoló levélünkben van feltüntetve) Önnek bármikor lehetősége van a megrendelés módosítására, törlésére elektronikus levélben vagy telefonon. Ha már feladásra került a megrendelés, úgy azt már nem tudja töröltetni. A csomag visszaküldésének a költségei a Megrendelőt terhelik. Az át nem vett csomag ki- és visszaszállítási költségeit Megrendelőre terheljük. Az erről való bővebb tájékoztatót IDE kattintva elolvashatja.
A megrendelések feldolgozása, feladása:
A megrendelések feldolgozása és a vevőszolgálati feladatok végzése munkanapokon, hétfőtől péntekig 10.00 óra és 18.00 óra között történik. Hétvégén, ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem minden esetben dolgozunk fel megrendeléseket. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetősége a megrendelés leadására. Amennyiben ez munkaidő után történik, úgy a megrendelés az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A munkaidőben és munkaidőn kívül leadott megrendeléseket legkésőbb 24 órán belül igazoljuk vissza. Ha 24 órán belül nem kapott visszaigazolást kérem, jelezze. Mindig ellenőrizze SPAM fiókját.
A megrendelések feladása a megrendelő lapon kiválasztott szállítási módozattal:
Utánvételes csomagok: rendelést követő munkanapon
Előre fizetéses csomagok: a számlánkon történő jóváírást követő munkanapon
A szállítási idő a feladást követően értendő.
Előrefizetéssel megrendelt termékek ki nem fizetése határidőn belül:
Amennyiben átutalással, banki befizetéssel, PayPal-lal, bankkártyával adott le megrendelést, úgy annak fizetési határideje van, melynek intervallumát a visszaigazoló levelünkben tüntetjük fel. A határidőn belül nem teljesített megfizetések esetében a megrendelés automatikusan törlésre kerül, melyről külön értesítést nem küldünk.
A makeuplaza.hu minden oldalán minden változtatás jogát fenntartja.