Szállítás >
Szállítási díjak, fizetési feltételek
BELFÖLD/Magyarország:
a csomagok kiszállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melyet szerződött partnerünk a Magyar Posta Zrt. végez Magyarország egész területén a megadott szállítási címre, munkaidőben 08.00 és 16.00 óra között.
A gép minden fizetési és szállítási módozatot fel fog ajánlani automatikusan még a megrendelés elküldése előtt, így Önnek csak ki kell választania.
A szállítási időt, módokat és díjakat IDE kattintva tekintheti meg. A megrendelést visszaigazoló levelünkben minden fontos információt meg fog találni (a csomag feladási-érkezési dátumát is).
A visszaélések elkerülése érdekében az utánvétellel rendelt csomagoknál feladást megelőzően ellenőrizzük a telefonszám elérhetőségét, valódiságát. Amennyiben a telefonszám nem elérhető, úgy a csomag nem kerül feladásra. Utánvétel esetén tehát telefonos élőszavas egyeztetés szükséges.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22.§, (5) pontja
módosítása alapján 2014.04.09. naptól kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás
szabályai az alábbiak szerint:
Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát
igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot
nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett
meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges
kérnünk az átvételi pontjainkon.
A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a
csomagot a címzett veszi át a „ Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az
átvétel jogcímeként a „ Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell
feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó
szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó
megőrizni köteles.
A csomagok szállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melynek kézbesítési pontosságáért nem tudjuk vállalni a felelősséget. A Magyar Posta Zrt. szállító által garantált szállítási szolgáltatással adjuk fel a csomagot a Megrendelő által kiválasztott szállítási és fizetésimódozattal. Rendkívüli esetekben előfordulhatnak szállítási késedelmek, mint pl. időjárás befolyása, rosszullét, baleset, útakadályok, közúti forgalom stb., melyek tőlünk függetlenek. Kérjük, hogy vegye figyelembe ezeket az eshetőségeket a megrendelése leadásakor.
Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl max. 1 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze kapcsolati elérhetőségeinken, hogy azonnal intézkedhessünk. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig, hanem azonnal jelezze.
A szerver leállásából, valamint hálózati és/vagy informatikai hibákból keletkező késedelmes csomagfeladásokért és szállításokért, valamint a szállító hibájából történő adminisztrációs és gyakorlatban előfordulható késedelmekért a felelősséget nem tudjuk vállalni.
SZÁLLÍTÁSI MÓDOZATOK
Lakcím Munkahely Postán Maradó MOL kút COOP áruház Automata
1-2 m.nap 1-2 m.nap 1 munkanap 1 munkanap 1 munkanap 1 munkanap
PostaPont FoxPost Automata
1 munkanap 2-3 munkanap
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM LAKCÍM
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1-2 munkanap
Szerződött hivatalos szállítónk a Magyar Posta Zrt. Business Futárszolgálata. A csomagok kiszállítása munkanapokon, munkaidőben történik 08.00-16.00 óra között (nem tudjuk előre megmondani, hogy pontosan mikor ér oda a kézbesítő és nem tud oda-vissza időpontokra menni, mert előre megtervezett útvonala van az aznapi csomagok számának és címének logisztikája alapján). Hétvégén, ünnepnapokon nincs szállítás. Nem minden esetben az a postás viszi a csomagot, aki a leveleket. Amennyiben a kézbesítő nem talál a címzés helyén senkit, aki átvegye a csomagot, úgy a helyileg illetékes postán leteszi azt, ahova be kell menni és személyesen átvehető a letétbe helyezést követően max. 4 munkanapig. Ha itt sem veszi át senki ez alatt a 4 munkanap alatt (címzett vagy meghatalmazottja), akkor a posta még 1x utóljára megpróbálja kikézbesíteni, melyről értesítést küld.
A csomag kódját SMS-ben és e-mail-ben megküldi a posta, mellyel bármelyik Magyar Postahivatalban a segítségére tudnak lenni, ill. nyomonkövethető a posta honlapján (www.posta.hu). A kód segítségével át tudja venni a postán a csomagot. A csomag kódját feladást követően email-ben kapja meg. A Posta elkötelezett híve a környezetvédelemnek, így megszűnt a papír alapú értesítés!
FIGYELEM! A csomag a megrendelő lapon megadott szállítási névre lesz megcímezve. A címen bárki átveheti, de a postán csak a címzett vagy annak meghatalmazottja tudja átvenni.
Probléma esetén a kézbesítő telefonon is megpróbálhatja felvenni a kapcsolatot Megrendelővel, ezért kérjük, hogy biztosítsa a telefonos elérhetőséget (a kézbesítő nem folyamtosan hívogatja a számot, hanem max. 1x vagy 2x fog próbálkozni, ezért javasoljuk, hogy a szállítás napján legyen elérhető).
Ha valami oknál fogva nem találja a postaládában az értesítőt vagy a telefonos kapcsolat nem jött létre, akkor automatikusan be lehet menni a helyileg illetékes postahivatalba és át lehet venni személyesen is a csomagot az általunk feltüntett érkezési napot követő harmadik munkanaptól (előbb nem) az SMS-ben vagy email-ben megküldött kód segítségével. Tehát akár értesítővel, akár anélkül átvehető a helyileg illetékes postán személyesen is a csomag az általunk visszaigazolt szállítási időt követő 2. munkanaptól a csomag kódjával.
Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal, úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk, hogy azonnal intézkedhessünk. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, mert a letét után 4 munkanappal visszaküldik nekünk a csomagot és a visszaküldés díját a megrendelőre terheljük.
A kézbesítés napját igen, de az időpontot (óra/perc) nem tudjuk se garantálni, se megmondani, mivel több befolyásoló tényezője lehet a szállításnak: időjárás, baleset, útlezárás, napi csomagforgalom, ünnepeket megelőző megnövekedett csomagforgalom stb.
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM MUNKAHELY
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1-2 munkanap
Szerződött hivatalos szállítónk a Magyar Posta Zrt. Business Futárszolgálata. A csomagok kiszállítása munkanapokon, munkaidőben történik 08.00-16.00 óra között (nem tudjuk előre megmondani, hogy pontosan mikor ér oda a kézbesítő és nem tud oda-vissza időpontokra menni, mert előre megtervezett útvonala van az aznapi csomagok számának és címének logisztikája alapján). Hétvégén, ünnepnapokon nincs szállítás. Nem minden esetben az a postás viszi a csomagot, aki a leveleket. Amennyiben a kézbesítő nem talál a címzés helyén senkit, aki átvegye a csomagot, úgy egy központi postán leteszi azt, ahova be kell menni és személyesen átvehető a letétbe helyezést követően max. 4 munkanapig. Ha itt sem veszi át senki ez alatt a 4 munkanap alatt (címzett vagy meghatalmazottja), akkor a posta még 1x utóljára megpróbálja kikézbesíteni, melyről értesítést küld.
Írásos értesítőt postaládában munkahelyi cím esetén nem tud a kézbesítő hagyni, mivel a cím nem lakhely, így nincs illetékes postahivatal-kezelő. Ilyen esetekben a csomagot egy központi postán tudja átvenni személyesen (az érkezéstől számítottan további 4 munkanapig), mely természetesen az Ön településén van. Ha a csomagot nem kapja meg, vagy nem értesül annak érkezéséről az általunk visszaigazolt időn túl maximum 1 munkanappal úgy kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk. Ha szállítási késedelem merülne fel kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel, hanem jelezze. A kód segítségével bármely magyarországi postahivatalban meg tudják mondani, hogy hol van a csomag és hol lehet átvenni.
A csomag kódját feladást követően a rendszer email-ben megküldi. A csomag a kód segítségével nyomonkövethető a posta honlapján (www.posta.hu). A Posta elkötelezett híve a környezetvédelemnek, így megszűnt a papír alapú értesítés!
Ha a csomag nem kerül átvételre 4 munkanapon belül a postán, akkor azt visszaküldik a részünkre és a ki- és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük.
A kézbesítés napját igen, de az időpontot (óra/perc) nem tudjuk se garantálni, se megmondani, mivel több befolyásoló tényezője lehet a szállításnak: időjárás, baleset, útlezárás, napi csomagforgalom, ünnepeket megelőző megnövekedett csomagforgalom stb.
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM A MOL BENZINKÚT (Posta Pont)
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1 munkanap
A PostaPont-ok a MOL benzinkutak. Ha Ön ezt a szállítási címet választotta, akkor a csomagja a megrendelő lapon kiválasztott MOL benzinkútra fog érkezni és itt tudja átvenni 4 egymást követő napon. Ha a csomag nem kerül átvételre, úgy visszaküldik a részünkre és ez esetben Önre kell terhelnünk a ki- és visszaszállítás költségeit. A legtöbb MOL kút 24 órás nyitvatartású. A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, vagy ha nem Ön veszi át, akkor meghatalmazás.
A csomag kódját feladást követőena rendszer email-ben megküldi. A csomag a kód segítségével nyomonkövethető a posta honlapján (www.posta.hu).
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM A MAGYAR POSTA (Postán Maradó)
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1 munkanap
Önnek lehetősége van bármely magyarországi Postára kérni a csomagot, tehát POSTÁN MARADÓ lesz a csomag és Önnek kell bemennie érte az Ön által tetszőlegesen kiválasztott postára. Így Ön nincs időhöz kötve, nem kell otthon várakoznia a kézbesítőre és akkor megy be a postára átvenni a csomagot, amikor Önnek megfelel. A postán is fizethet utánvétellel, bankkártyával vagy nekünk előreutalással. Megrendeléskor a megrendelő lapon lehetősége van kiválasztani, hogy melyik postára kéri a csomagot. Ha a POSTÁN MARADÓ szállítást választja, akkor ezzel Ön azt vállalja, hogy bemegy a csomagért a postára és ott veszi át személyesen, melyre a feladást követően 4 munkanap áll rendelkezésére. Ezt követően, ha Ön (vagy meghatalmazottja) nem veszi át, akkor a csomagot visszaküldik áruházunknak és ez esetben megrendelőre terheljük a csomag ki- és visszaszállítás költségeit. A csomag átvételéhez személyi igazolvány szükséges, valamint ha nem a címzett veszi át, akkor meghatalmazás. A megrendelő lapon több átvevő neve is megadható.
A csomag nyomkövető- és átvételi kódját feladást követően a rendszer e-mail-ben megküldi. A csomag a kód segítségével nyomon követhető a posta honlapján (www.posta.hu). A csomag érkezéséről a posta értesítést küld e-mail-ben vagy telefonon. A Posta elkötelezett híve a környezetvédelemnek, így a papír alapú értesítés megszűnt!
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM A COOP ÁRUHÁZ (Posta Pont)
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1 munkanap
A COOP áruház egy PostaPont. Ha Ön ezt a szállítási címet választotta, akkor a csomagja a megrendelő lapon kiválasztott COOP áruházba fog érkezni és itt tudja átvenni a COOP áruház nyitvatartási idejében. A csomag az érkezést követően 4 munkanapig átvehető a címen. Átvételkor bankkártyával is fizethet. Ezt követően, ha Ön nem veszi át, akkor a csomagot visszaküldik a részünkre és ez esetben megrendelőre terheljük a ki- és visszaszállítás költségeit. A csomag érkezéséről a Posta értesítést küld e-mail-ben és/vagy SMS-ben.
A csomag kódját feladást követően a rendszer megküldi email-ben. A csomag a kód segítségével nyomonkövethető a posta honlapján (www.posta.hu). A Posta elkötelezett híve a környezetvédelemnek, így a papír alapú értesítés megszűnt!
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM A MAGYAR POSTA 24 órás AUTOMATÁJA
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1 MUNKANAP
A Magyar Posta 24 órás non-stop csomagátvevő automatákat üzemeltet Magyarországon.
Ha Ön ezt a szállítási módozatot választotta, akkor a csomagja a Magyar Posta által üzemeltetett CSOMAGÁTVEVŐ AUTOMATÁBA fog érkezni és itt tudja átvenni a nap bármely időszakában 0-24 órában.
A csomag érkezéséről a posta fogja értesíteni Önt email-ben és/vagy SMS-ben és ezt követően lehet érte menni, előbb nem.
A csomag átvételére 48 óra áll rendelkezésére. Ha nem sikerül átvenni 48 órán belül, úgy a helyileg illetékes postára kerül a csomag és ott további 3 munkanapig még átvehető személyesen. Ha itt sem kerül átvételre, úgy a csomag visszaküldésre kerül Szakáruházunknak és ez esetben megrendelőre terheljük a csomag ki- és visszaszállítás összes költségét.
Ha utánvételes a csomag, úgy átvételkor bankkártyával fizethet, készpénzzel nem. Ha az előrefizetést választotta, akkor egyszerűen átvehető fizetés nélkül. A csomag az általunk email-ben megküldött nyomkövető kód segítségével nyomonkövethető a posta honlapján (www.posta.hu).
FIGYELEM! Az automaták csomagbefogadása nem korlátlan. Ha megtelik az automata, akkor nem lehetséges a csomag behelyezése, azonban erről a Posta értesíti a címzetett és a csomag a legközelebbi postán kerül leadásra, ahol átvehető a posta nyitvatartási idejében.
CSOMAGÁTVÉTELÉNEK PONTOS MENETE:
1./ Megküldjük a csomag nyomkövetési kódját feladást követően e-mailben. Ezzel a nyomkövető kóddal tudja a posta honlapján nyomon követni a csomag útját. A szállítás 1 munkanap a feladást követően.
Fontos, hogy helyes e-mail címet és telefonszámot adjon meg. Ennek hiányában sikertelen lesz a kézbesítés és a megrendelő hibájából meghiúsuló szállítási költséget a megrendelőre terheljük.
2./ A Magyar Posta SMS-ben és/vagy e-mailben értesíti arról, hogy megérkezett a csomagja az automatába és megküldi az átvételhez szükséges kódot.
3./ Az automata érintőképernyőjén megadja a postától kapott kódot és a telefonszámát, s már ki is nyitotta a megrendelését tartalmazó rekeszt.
4./ Ha csomagját árufizetéssel (utánvételle) kérte, az automata bankkártya terminálján tudja rendezni az áru összegét. A rekesz a bankkártyás fizetés után nyílik. Készpénzzel nem tud fizetni az automatának.
5./ Az átvétel tényéről SMS-t fog kapni. Tehát ha valaki kinyitotta az automatát, arról Ön értesülni fog SMS-ben.
Amennyiben nem tudta átvenni a csomagot 48 órán belül az automatából, úgy a csomagot egy helyi közeli postára viszik, ott tárolják és oda tud bemenni érte átvenni személyesen további 3 munkanapig. Ha itt sem kerül átvételre, úgy a csomagot visszaküldik Szakáruházunk részére és ez esetben a Megrendelőre terheljük a ki- és visszaszállítás összes költségét.
A rendszer a nyomkövető kódot e-mail-ben megküldi. Nyomkövetés a www.posta.hu oldalán.
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM A BÁRMELY POSTAPONT
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 1 MUNKANAP
Ha Ön ezt a szállítási címet választotta, akkor a csomagja a megrendelő lapon kiválasztott PostaPontra fog érkezni és itt tudja személyesen átvenni a PostaPont nyitvatartási idejében (Coop, Media Markt, MOL stb.). Ezt követően, ha Ön (vagy meghatalmazottja) nem veszi át, akkor a csomagot visszaküldik a részünkre és ez esetben Megrendelőre kell terhelnünk a ki- és visszaszállítás összes költségét.
A csomag kódját feladást követően a rendszer email-ben megküldi. A csomag a kód segítségével nyomonkövethető a posta honlapján (www.posta.hu).
HA A SZÁLLÍTÁSI CÍM A FOXPOST AUTOMATA
SZÁLLÍTÁSI IDŐ: 3-4 MUNKANAP
FoxPost szállítás esetén kizárólag FoxPost automatába kérhető a csomag előrefizetéssel, tehát FoxPost-tal való szállítás esetén nincs házhoz szállítás és/vagy utánvétel. Csak FoxPost automatába kérhető előrefizetéssel a csomag.
A megrendelő lapon Önnek kell beírnia a FoxPost címét manuálisan, tehát nincs kiválasztó térképes rendszer.
ÁT NEM VETT CSOMAGOK KEZELÉSE (VALAMINT CSALÁS és KÁROKOZÁS)
A visszaélések elkerülése érdekében az utánvétellel rendelt csomagoknál feladást megelőzően ellenőrizzük a telefonszám elérhetőségét, valódiságát. Amennyiben a telefonszám nem elérhető, úgy a csomag nem kerül feladásra. Utánvétel esetén tehát telefonos élőszavas egyeztetés szükséges.
A csomag feladását megelőzően bármikor lehetőség van módosításra, töröltetésre ingyenesen. A feladás dátumáról előre tájékoztatjuk a megrendelőt. Ha a csomag feladásra kerül, úgy korlátozottan van lehetőségünk a módosításra. Ha a csomag nem került átvételre, vagy nem kézbesíthető megrendelő hibája miatt, úgy felszámításra kerül a csomag ki- és visszaszállítási költsége (abban az esetben is, ha a szállítási díj ingyenes volt). Feladást követően is jelezhet problémát, melyet lehetőségeinkhez mérten igyekszünk rugalmasan megoldani.
Az átvétel megtagadásának okát sajnos nem áll módunkban figyelembe venni.
A rendelés lemondása történhet: telefonon vagy e-mail-ben.
SMS, Viber, WhatsApp, Messenger, Facebook, Instagram stb. üzenetekben nem tudjuk figyelembe venni a lemondást!
- Előre ki nem fizetett utánvételes csomagok esetében
- Előre kifizetett csomagok esetében
- Rosszindulatú, szándékosan károkat okozó rendelések kezelése
ELŐRE KI NEM FIZETETT, UTÁNVÉTELES CSOMAGOK ESETÉBEN:
Ha a címzett értesítés ellenére nem veszi át a csomagot vagy nem biztosítja a csomag átvételét és erről nem értesít bennünket még a feladást megelőzően, úgy a feladási- és visszaszállítási költséget a Megrendelőre terheljük és felszámításra, kiszámlázásra kerül. Továbbá minden károkozás a Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a megrendelés teljes ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban megismételni, valamint felszámításra kerül az előzőleg át nem vett csomag ki- és visszaszállítási költsége is.
Szakáruházunk minden esetben jóhiszeműen jár el!
Ha azonban a szállítási költség nem kerül megtérítésre, úgy jogi úton érvényesítjük követelésünket.
Minden általunk és jogilag megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet közjegyző közbenjárásval jogi úton érvényesítünk és a rendelkezésünkre álló adatok alapján eljárást kezdeményezünk a Hatóságok felé.
Bűncselekmény felmerülésének gyanújának esetén: az illetékes bűnüldöző szervekhez folyamodhatunk az eset kivizsgálása érdekében, melynek során a bűncselekmény esetleges bizonyításához szükséges nálunk fellelhető összes adatot az illetékes nyomozó hatóságoknak teljes körűen együttműködve átadhatunk.
Ha utánvételes csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyan arra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. Természetesen megbeszélés esetén jóhiszeműen járunk el az ügyfeleinkkel. Azonban fenntartjuk a jogot, hogy saját megítélésünk alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postázunk, vagy egyáltalán nem kézbesítjük ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a Make Up Plaza Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre. A Make Up Plaza Kft. fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy megtagadja a szállítást.
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a kommunikáció hiánya vagy esetleges szándékos megtagadása nem mentesíti a megrendelőt a felelősség és a kártérítés alól.
ELŐRE KIFIZETETT CSOMAGOK ESETÉBEN:
Ha előre kifizetett csomag nem kerül átvételre és a megrendelés visszaérkezik áruházunkhoz, úgy azt jelezzük a Megrendelő felé. Ha nem tudunk sem e-mail-ben, sem telefonon kapcsolatba lépni a Megrendelővel, úgy a megrendelése a regisztrált e-mail címre történő írásos értesítést követő 2 nap után törlésre kerül. A csomag ismételt postázását abban az esetben tudjuk teljesíteni, ha a csomag visszaszállítási, valamint az újra kiszállítási díját a Megrendelő kifizeti.
Átvételi probléma esetén keressen bennünket bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére és segítségére leszünk a fennálló probléma megoldásában, hisz számunkra az Ön elégedettsége a legfontosabb és minden esetben jóhiszeműen járunk el.
ROSSZINDULATÚ, SZÁNDÉKOSAN KÁROKAT OKOZÓ RENDELÉSEK KEZELÉSE:
A visszaélések elkerülése érdekében az utánvétellel rendelt csomagoknál feladást megelőzően ellenőrizzük a telefonszám elérhetőségét, valódiságát. Amennyiben a telefonszám nem elérhető, úgy a csomag nem kerül feladásra. Utánvétel esetén tehát telefonos élőszavas egyeztetés szükséges.
A rendelések adatait feladást megelőzően tehát ellenőrizzük és szükség esetén felvesszük a kapcsolatot adategyeztetés céljából a megrendelővel. Szándékosan rosszindulatú rendelések bizonyításához szükséges összes nálunk fellelhető adatot kivizsgálásra átadhatunk az illetékes nyomozó hatóságoknak.
SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ HIBÁK ÉS SÉRÜLT VAGY HIBÁS TERMÉKEK KEZELÉSE
Több típusú panasz fordulhat elő, ezért javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kézhezvétel napján vagy legkésőbb az átvételt követő napon a kapcsolatot telefonon és élőszóban a segítségére leszünk, hogy miképpen tudjuk panaszát kezelni. Kizárólag abban az esetben tudunk panaszt elfogadni, ha a panaszbejelentés az átvétel napján vagy legkésőbb az átvételt követő napon történik. Ezt követően csak bizonyos panaszokat tudunk kezelni (hiányos, sérült csomagokat nem, mivel a szállító panaszbejelentési határidővel dolgozik).
PANASZKEZELÉS: panaszát írásban (e-mail címünkre: info@makeuplaza.hu) történő megerősítés esetében tudjuk elfogadni. Természetesen szóban is elmondhatja, de írásban (e-mail-ben) is meg kell tennie a bejelentést a küldemény kézhezvételének napján vagy legkésőbb az azt követő napon. Ezt követően panaszt nem tudunk sajnos elfogadni - még abban az esetben sem, ha a küldemény ajándék és később kerül felbontásra, ellenőrzésre.
A Make Up Plaza a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Azonban e rajtunk kívül álló problémákat is készséggel megoldunk és nem keressük a kifogásokat.
A csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét. A csomag tartalmának ellenőrzése a megrendelőtől általánosságban elvárható gondosság. Vegye át a csomagot, bontsa ki, ellenőrizze azt. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Probléma esetén a szállító jegyzőkönyvet vesz fel.
Az átvételt követő 1. nap után bejelentett panaszt csupán jóhiszeműségből sajnos nem tudunk elfogadni.
Ezért kérjük, hogy az átvétel napján ellenőrizze a csomag tartalmát és legkésőbb az azt követő napon jelezze felénk írásban. A szállító felé mi is csak aznap vagy legkésőbb 2 napon belül tudunk panasszal élni.
Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy jelezze nekünk haladéktalanul, átvételt követően vagy legkésőbb az átvételt követő napon írásban, e-mail-ben. Természetesen várjuk telefonon is a megkeresését és információval szolgálunk a további teendőkről.
ÁLTALÁNOS ELJÁRÁS SÉRÜLT CSOMAG KEZELÉSE ESETÉN:
A következőkben leírtaktól eltérő panaszkezelés is lehetséges!
Ezért tisztelettel kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön nekünk vissza semmit.
Amennyiben nem ellenőrizte a szállító előtt a csomagot és az abban lévő küldemény sértetlenségét, úgy Önnek be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba és a sérülésről, hiányosságról, hibáról JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni. Csere vagy pótlás esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre, ezért szíves együttműködését kérjük a gyors ügyintézés céljából. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az átvételt követően amennyiben több nap is eltelt, úgy nincs lehetősége jegyzőkönyvet felvetetnie a postán. Legkésőbb az átvételt követő munkanapon van rá lehetősége.
Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le véletlen, törte össze az átvételt követően véletlen, vagy a kisebb termékeket nem vette észre a csomagolásbanban és azt a csomagoló anyaggal együtt kidobta vagy pl. nem tetszik a termék és szándékosan töri össze a termék árának visszafizetése reményében. Természetesen mi jóhiszeműen járunk el, de Önnek is bizonyítania szükséges, hogy a termék nem Önnél sérült meg. Ennek a módja a postai jegyzőkönyv.
Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie, mert nem tudjuk elfogadni sajnos a panaszt jegyzőkönyv hiánya nélkül és csupán jóhiszeműségből, elmondás alapján pótolni vagy cserélni a terméket.
A JEGYZŐKÖNYV FELVÉTELÉNEK MENETE:
1./ Vegye fel velünk a kapcsolatot (írásban vagy telefonon), hogy egyeztethessük a cserét, vagy a pótlást, mert raktárkészletről dolgozunk. Mindezt követően:
2./ Be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba a sérült csomaggal, termékkel együtt (a dobozt/borítékot, a csomagolást is be kell vinnie)
3./ Kérje jegyzőkönyv felvételét és mondja el panaszát, amit le fognak írni
4./ Önnek nyilatkoznia kell, hogy van-e kárigénye. A jegyzőkönyvön van egy külön mező, mely szerint a megítélt kártérítési összeget a Posta a Feladónak küldi. Önnek ezt kell bejelöltetnie ahhoz, hogy mi kicserélhessük a terméket. Tehát a kárigény jogát át kell ruháznia ránk ahhoz, hogy csereterméket küldhessünk a lehető leghamarabb. Ha nincs ilyen rublika, ahol ezt be tudná jelölni, akkor a következő nyilatkozatot kell leírnia (javasoljuk, hogy már ezzel a nyilatkozattal együtt menjen!):
Tisztelt Magyar Posta Zrt!
Alulírott (név, cím) a ............……(ezt majd a postán megmondják) azonosító számú csomag tartalmát képező …...................... sérülése miatt a kárigény érvényesítés jogát a Feladó (Make Up Plaza Kft., 1111 Budapest, Bartók Béla út 28/B. IV/1.) részére engedményezem, mivel a tartalmat pótlólag részemre megküldik.
Köszönettel:
(dátum, aláírás, cím, személyi igazolvány szám)
Ha a jegyzőkönyv a birtokában van, kérem, írjon az info@makeuplaza.hu e-mail címünkre, csatolja azt (szekkenlje be vagy fotózza le). A jegyzőkönyvet postán is megküldheti nekünk a címünkre: Make Up Plaza Kft. 1111 Budapest, Bartók Béla út 28/B. IV/1.
Sajnos ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de mi igyekszünk gyors és rugalmas ügyintézést nyújtani ügyfeleink részére. Nem érdekünk, hogy vevőink elégedetlenek legyenek, hisz legközelebb is sok szeretettel várjuk áruházunkban!
A kárigény ránk való átruházására azért van szükség, mert így tudjuk Önnek elküldeni a leghamarabb a terméket, ugyanis a posta a kárigényeket 30 napig ügyintézi és ennek végkimenetele nem minden esetben lesz pozitív Önre nézve. Ezért ha a kárigényt átruházza ránk, akkor tőlünk biztosan meg fogja kapni a terméket (a posta azonban nem biztos, hogy megtéríti Önnek a kárát) és majd mi lefolytatjuk a 30 napos ügyintézést a postával. Ez az Ön érdekében történik így.
FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy be tudjuk szerezni. Ha erre nincs lehetőség, akkor visszafizetjük a vételárat, vagy levásárolható a kárösszeg, vagy értékegyeztetéssel más választható stb. vagy a kedves vevő kérését figyelembe vesszük és rugalmasan kezeljük.
A NEM SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ SÉRÜLT VAGY HIBÁS TERMÉKEK KEZELÉSE
A nem szállításból eredő sérült vagy hibás terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Az általunk küldött termékek hibátlan, ellenőrzött termékek. Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt díjmentesen kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával és dobozával együtt (termékcsomagolás) őrizzen meg és vegye fel velünk a kapcsolatot, kövesse utasításainkat. Visszaküldéskor nemcsak a terméket, hanem a dobozát, csomagolását is vissza kell küldeni részünkre.
FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Csak abban az esetben tudunk cserélni gyors ügyintézéssel, ha az raktáron van, vagy be tudjuk szerezni.
Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére, megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel.
Mottónk: "MI A MEGOLDÁST ÉS NEM A KIFOGÁST KERESSÜK!"
Köszönjük szíves megértését és együttműködését.
VÉLELMEZETT SÉRÜLÉSEK, TERMÉKHIBÁK KEZELÉSE
Azoknál a termékeknél, melyek textúrájuk révén olvadásra, megfolyásra hajlamosak (mint például a gélek, camouflage termékek, sheavaj stb.) előfordulhat alakváltozás. Amennyiben ez a csomagoláson belül történik, tehát nem folyik ki a csomagolásból, úgy a termék nem veszít funkciójából, felhasználhatóságából, ezért az ilyen jellegű panaszokat nem áll módunkban kezelni. Áruházunk nincs befolyással a szállítás közbeni hőmérsékletre.
TERMÉKEK CSERÉJE
Amennyiben olyan terméket rendelt, mely nem felel meg az igényeinek (nem megfelelő pl. a színe, vagy nem tetszik), úgy cserére vagy visszafizetésre lehetősége van. Ez a vásárlástól való elállás joga. Ide kattintva olvashatja el ennek a folyamatát.
MIT TEGYEK, HA NEM ÉRKEZETT MEG A CSOMAGOM?
Ha az általunk visszaigazolt időn túl max. 1 munkanappal sem kapja meg a csomagját, kérjük, hogy haladéktalanul jelezze nekünk az info@makeuplaza.hu e-mail címünkön, vagy a kapcsolati telefonszámunkon és mi a lehető leghamarabb intézkedünk, feltárjuk és kezeljük a problémát. Kérjük, hogy ne várakozzon napokig a bejelentéssel.
Néhány esetben előfordulhat 1 munkanapos szállítási késedelem, elsősorban Budapest néhány kerületében. Ilyen befolyásoló tényezők pl.: ünnepek, kedvezőtlen időjárás, balesetet, rosszullét, útakadály, közúti forgalom stb.
A MEGRENDELÉSEK VISSZAIGAZOLÁSA
A megrendelés visszaigazolása:
A megrendeléseket legkésőbb 24 órán belül igazoljuk vissza, de természetesen igyekszünk mielőbb.
A visszaigazoló levelet a SPAM fiókjában is ellenőrizze!
Ha legkésőbb 24 órán belül nem kapja meg kérem, jelezze kapcsolati elérhetőségeinken.
A megrendelés kizárólag a Make Up Plaza info@makeuplaza.hu e-mail címéről történő visszaigazolása után lép érvénybe. Kérem, megrendelés előtt ellenőrizze az email címhez tartozó postafiók telítettségét. Amennyiben a megadott e-mail cím nem működik, nem tudjuk Önt elérni azon, úgy a megrendelt terméket nem áll módunkban visszaigazolni és kiszállíttatni a megadott szállítási címre. Az ebből adódó késedelmekért, a szállítás meghiúsulásáért a Make Up Plaza semminemű felelősséget nem vállal Megrendelő felé.
A visszaigazoló levelünkben minden fontos információt meg fog találni:
- megrendelő adatai, számlás adatok, szállítási cím adatai
- a megrendelt termékek listája, ára, szállítási költsége és a végösszeg
- a postára történő feladás várható időpontja
- átutalás, kártyás fizetések esetén a banki adatok
- az Általános Szerződési Feltétel elérhetőségét
A visszaigazoló levélben feltüntetett költségen kívül Önt egyéb költség nem terheli.
Amennyiben probléma merül fel a rendeléssel kapcsolatban, úgy azt emailben és/vagy telefonon is megpróbáljuk egyeztetni a Megrendelővel. Ha az egyeztetés sikertelen, úgy a rendelés törlésre kerül 3 munkanapon belül.
Az átutalással, banki befizetéssel fizetők részére minden esetben értesítést küldünk, amikor a számlaszámunkra beérkezik a megrendelés összege, az aznapi banki zárást követően 18.00 óra után. Ebben az értesítőben minden fontos információt meg fog találni a csomag feladásáról és a kézbesítés időpontjáról.
A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, A CSOMAGOK FELADÁSA
A megrendelések online feldolgozása folyamatos. Élőszavas ügyfélszolgálat munkanapokon, hétfőtől péntekig 10.00 óra és 18.00 óra között. A délelőtt 10 óra után érkező csomagok a következő munkanap kerülnek feladásra.
A csomag postára történő feladása előrefizetés esetén a számlánkon történő jóváírást követő munkanapon történik. Utánvétellel fizetők esetében a megrendelés feldolgozását követő munkanapon.
A visszaélések elkerülése érdekében az utánvétellel rendelt csomagoknál feladást megelőzően ellenőrizzük a telefonszám elérhetőségét, valódiságát. Amennyiben a telefonszám nem elérhető, úgy a csomag nem kerül feladásra. Utánvétel esetén tehát telefonos élőszavas egyeztetés szükséges.
Szállítási idő:
A Make Up Plaza mindent elkövet a lehető leggyorsabb kiszolgálás érdekében. Fenntartjuk a jogot a termékek szállítási idejének módosítására a megrendelés visszaigazolását követően is. Ide kattintva megtekintheti SZÁLLTÁSI DÍJTÁBLÁZATUNKAT, mely tartalmazza a szállítási időket is.
A Make Up Plaza Kft. fenntartja a jogot, hogy a megrendelések szállítási idejét módosítsa, de ebben az esetben a lehető legkorábban értesítést küld és a Megrendelőnek, aki eldöntheti, hogy fenntartja-e a megrendelését, vagy töröltetni, módosítani kívánja azt.
FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
készpénzes átutalás online átutalás bankkártya
utánvétel banki befizetés VISA, MasterCard, Maestro
_________________________________________________________________________________________
UTÁNVÉTELES FIZETÉS (készpénzzel vagy bankkártyával)
A visszaélések elkerülése érdekében az utánvétellel rendelt csomagoknál feladást megelőzően ellenőrizzük a telefonszám elérhetőségét, valódiságát. Amennyiben a telefonszám nem elérhető, úgy a csomag nem kerül feladásra. Utánvétel esetén tehát telefonos élőszavas egyeztetés szükséges.
A csomag teljes ellenértékét átvételkor is kifizetheti készpénzben vagy bankkártyával. A közvetlen átvételkor történő bankkártyás fizetés is utánvételnek számít. Az MPL futárnál is fizethet bankkártyával vagy készpénzzel. A csomag szállítója nem jogosult Önnek átadni a csomagot, amennyiben Ön a teljes ellenértéket a csomag átadásával egyidejűleg hiánytalanul nem fizeti meg.
A 2.000,- Ft alatti megrendeléseket utánvétellel nem áll módunkban szállítani. A megrendelés visszaigazolásában található összeget kell kifizetni, egyéb költség nincs. Külön csomagolási vagy egyébb rejtett költség nem kerül felszámításra.
BANKI ÁTUTALÁS vagy BANKBAN TÖRTÉNŐ BEFIZETÉS
ÁTUTALÁS:
A magyar forint alapú számlaszámunkra kizárólag magyar forint utalható át magyar számlaszámról. Egyéb esetben kérjük, hogy még az utalás előtt egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal.
Amennyiben átutalással kívánja megrendelését kifizetni, úgy azt a csomag feladását megelőzően kell bankszámlaszámunkra előre átutalnia. A megrendelést követően a visszaigazoló levelünkben minden szükséges információt elküldünk a banki átutaláshoz, valamint a fizetési határidőt. FONTOS! Átutaláskor minden esetben töltse ki a banki "Közlemény" rovatot, melybe írja be az általunk elküldött információkat (a megrendelő neve és a megrendelés hivatkozási száma).
Kérjük, ne utaljon több pénzt az általunk visszaigazoltnál. Ha többet utal és azt vissza kell utalnunk, úgy a visszautalás költsége levonásra vagy felszámításra kerül. Amennyiben nem érkezik meg számlánkra a megrendelés teljes összege a visszaigazolásban feltüntetett fizetési határidőig, úgy nem áll módunkban feladni megrendelést és külön értesítés nélkül töröljük azt. Csomagját a teljes vételi összeg számlánkon történő jóváírását követően kerül feladásra, a jóváírást követő munkanapon. Az átutalással járó költségeket Vevő fizeti. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, csak az általunk visszaigazolt összeg terheli Megrendelőt - egyéb költség nincs.
BEFIZETÉS:
Ez esetben nem kell megadnia saját bankszámlaszámát. Befárad az ország bármely Raiffeisen Bankjába és ott kezelési költség nélkül fizetheti be a visszaigazoló levelünkben található pontos összeget számlaszámunkra. Más nem Raiffeisen Bankban is befizetheti az összeget, de ez esetben javasoljuk, hogy érdeklődjön a kezelési költségről. A visszaigazoló levelet a megrendelés leadását követően kapja meg a szükséges banki adatokkal együtt.
A banki befizetéshez 3 dolog kell:
1./ a befizető személyi igazolványa,
2./ a befizető lakcímigazoló kártyája,
3./ a mi számlaszámunk (ez utóbbit a megrendelést visszaigazoló levelünkben találja majd, de honlapunkon is megtalálható a cégadataink között).
A befizetéskor a banki közlemény rovatába a megrendelő nevét és a megrendelés hivatkozási számát kell beíratni a kifizetett rendelés beazonosításához (ezt szintén a visszaigazoló levelünkben küldjük meg). Kérjük, ne utaljon át részünkre több pénzt az általunk visszaigazoltnál. Ha többet utal és azt vissza kell fizetnünk, úgy a visszafizetés költsége levonásra vagy felszámításra kerül.
Amennyiben nem érkezik meg számlánkra a megrendelés összege a visszaigazolásban feltüntetett fizetési határidőig, úgy nem áll módunkban feladni megrendelését és külön értesítés nélkül töröljük azt. Csomagját a teljes vételi összeg számlánkon történő jóváírását követően kerül feladásra, a jóváírást követő munkanapon. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Megrendelőt csak a visszaigazolásban szereplő költség terheli - egyéb költség nincs.
ONLINE ÁTUTALÁS
Ha online számítógépről is tud utalást indítani, tehát van a bankszámlájához online hozzáférése, akkor bárhonnan át tudja részünkre utalni az összeget. Az átutaláshoz minden szükséges információt meg fog küldeni a rendszer a megrendelést visszaigazoló levélben. A megrendelés teljes összegét a csomag feladását megelőzően kell bankszámlaszámunkra előre átutalnia. FONTOS! Átutaláskor minden esetben töltse ki a banki "Közlemény" rovatot, melybe írja be az általunk elküldött információkat (a megrendelő neve és a megrendelés hivatkozási száma).
Kérjük, ne utaljon több pénzt az általunk visszaigazoltnál. Ha többet utal és azt vissza kell utalnunk, úgy a visszautalás költsége levonásra vagy felszámításra kerül. Amennyiben nem érkezik meg számlánkra a megrendelés összege a visszaigazolásban feltüntetett fizetési határidőig, úgy nem áll módunkban feladni megrendelést és külön értesítés nélkül töröljük azt. Csomagját a teljes vételi összeg számlánkon történő jóváírását követően kerül feladásra, a jóváírást követő munkanapon. Az átutalással járó költségeket Vevő fizeti. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, csak az általunk visszaigazolt összeg terheli Megrendelőt - egyéb költség nincs.
KÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ AZONNALI ELŐRE FIZETÉS A WEBÁRUHÁZBAN
Szakáruházunkban Ön bankkártyával is azonnal fizethet. A sikeres fizetést a rendszer jelezni fogja. Ezt követően e-mailben megkapja a csomag feladási-érkezési dátumát és a csomag nyomkövető kódját feladást követően. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra csak az általunk visszaigazolt összeg terheli Megrendelőt - egyéb költség nincs.
A SIX Payment Services a WORLDLINE tagja. A Worldline Európa vezető fizetési szolgáltató vállalata.
ELŐREFIZETÉSSEL RENDELT TERMÉKEK FIZETÉSELMARADÁSA
Amennyiben előrefizetéssel adta le megrendelését, úgy annak befizetési határideje van, melynek pontos dátumát a visszaigazoló levelünkben tüntetjük fel. A határidőn belül nem teljesített kifizetések esetében a megrendelés automatikusan törlésre kerül, melyről külön értesítést nem küldünk. Ez esetben a megrendelés tételei visszakerülnek a nyilvános raktárba, így ismét megvásárolhatóak lesznek a webáruházban.
A CSOMAG TARTALMA
- megrendelt termék(ek)
- számla (online e-mail-ben kerül megküldésre a feladást megelőzően)
A RENDELÉSI ÖSSZEG ALSÓ HATÁRA
Utánvétellel történő fizetés esetén a minimum vásárlási összeg 2.000,- Ft, egyéb fizetési módozat esetén nincs minimum rendelési összeg meghatározva.
ÁTUTALÁSOK KEZELÉSE (téves-, hibás-, banki költséggel terhelt utalások)
Téves utalás esetén a visszautalás költsége az utaló felet terheli.
Külföldről történő utalás esetén a banki költség az utaló felet terheli.
BELFÖLDI SZÁLLÍTÁSI DÍJTÁBLÁZAT
INGYENES SZÁLLÍTÁS 15.000,- Ft megrendelés felett
(a megrendelés összegébe a szállítási költség nem számítandó bele)
A szállítási költség 15.000,- Ft alatti rendelés esetén egységes és független attól, hogy milyen értékben rendel vagy hány darab megrendelt termékről van szó. A szállítás ára a kosárban számolódik hozzá a rendeléshez. A 2000,- Ft alatti rendeléseket utánvétellel nem szállítjuk, csak előrefizetéssel.
MAGYARORSZÁG EGÉSZ TERÜLETÉRE ÉRVÉNYES SZÁLLÍTÁSI DÍJAK 2024.04.01-től (az árak az ÁFA-t tartalmazzák):
Postán Maradó: 1130 HUF (magyar forint)
Posta Pont: 1280 HUF (magyar forint)
Lakcím: 1370 HUF (magyar forint)
Munkahelyi cím: 1370 HUF (magyar forint)
FoxPost csomagautomata (kizárólag előrefizetéssel): 1150,- HUF (magyar forint)
Utánvétel: + 640 HUF (magyar forint)
Banki előre átutalás, Bankkártya: INGYENES
NEMZETKÖZI SZÁLLÍTÁS
FIZETÉS: Bankkártyával (VISA, MasterCard, Maestro, SEPA)
SZÁLLÍTÁS: Lakcím vagy Munkahelyi címre
CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE: információ ITT
SZÁLLÍTÁSI ORSZÁGOK LISTÁJA és SZÁLLÍTÁSI DÍJAK*
ORSZÁGOK |
SZÁLLÍTÁSI DÍJ
HUF (az ár már tartalmazza az ÁFA-t) |
SZÁLLÍTÁSI IDŐ
kb. munkanap |
Ingyenes szállítás |
Ausztria |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Csehország |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Görögország |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Horvátország |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Lengyelország |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Magyarország |
1130 HUF-tól |
1 |
15 000 HUF-tól |
Németország |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Románia |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Szlovákia |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
Szlovénia |
4300 HUF |
2 - 5 |
- |
CSOMAG VISSZAKÜLDÉSE NEMZETKÖZI SZÁLLÍTÁS ESETÉN
A Make Up Plaza a tőle telhető legnagyobb gondossággal, szakértelemmel csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Azonban e rajtunk kívül álló problémákat is készséggel megoldunk és nem keressük a kifogásokat.
1./ Ha átvételkor a csomagoláson sérülést tapasztal, úgy ellenőrizze a csomag tartalmát a futár jelenlétében. A csomag tartalmának sérülése esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, majd jelezze felénk a problémát a lehető leghamarabb, de legfeljebb 2 napon belül. Küldje el e-mail-ben vagy postai úton a jegyzőkönyvet és írja le a problémát. Jegyzőkönyv hiányában panaszt sajnos nem áll módunkban elfogadni.
2./ Ha a csomagoláson külsérelmi nyom nem tapasztalható, de átvételt követően kibontáskor bármilyen problémát észrevételez, úgy kérjük, hogy jelezze felénk e-mail-ben írásban.
3./ Ön élhet a vásárlástól való elállás jogával, így a megrendelt termék visszaküldhető, amennyiben nem próbálta ki, nem használta. A vásárlástól való elállását 14 napon belül szükséges jeleznie felénk. Ez esetben a visszaküldés költsége a megrendelőt terheli. Címünk: Magyarország, 2483 Gárdony, Velencei-tó, Szabadság utca 16.
A jelen menüpontban leírtak az Általános Szerződési Feltétel részét képezik.
A makeuplaza.hu minden oldalán minden változás jogát fenntartja.